09-05-03

Redan denna helgen bortflugen!!! Den gick ju i och för sig snabbt för vi var ju nere denna helgen, kom hem igår kväll!!! Men ida har vi ju fått en massa gjort!!! Trädgården e ett steg närmer nu o förhoppningsvis kan vi njuta av tillvaron hela sommaren istället!!!

I morron ska mitt nya liv börja(hoppas ja)!! Vid förlossningen med Isabelle la jag ciggen o har klarat de sen dess(klapp på axeln)!!! Har ju försökt sluta ett par gånger innan men då har de inte funkat så bra!!! Så nu tycker ja inte ja kan skylla på de mer utan nu ska extra kilona bort!!!!! Imorron e en ny da o nya tag så ja kan komma ner till vikten ja hade innan barnen o favvo jeansen kan gå på igen!!!! Har ju haft litta hopp på att de ska passa igen så de e ju sparade i alla fall!!!! Har tagit en bild ida med så man kan se före o efter o alltid komma ihåg de!!! Så idag har vi varit o handlat litta mer nyttig mat också, de e bara att ja ska hålla mej ifrån allt onyttigt min kära man häller i sig!! De enda ja tror ja kommer sakna riktigt är min cola, ersatte ciggen med ett glas cola, men de ska gå de med!!! Kan ju unna sig lite ibland!!!

Denna veckan verkar annars lugn än så länge!! men blir väll en del till slut, vill ju ha trädgården relativt klar i alla fall!!

Nu kallar min lilla donna, matdax tror ja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0